Aanbieding

Dushi Vilten letter M € 3,95 € 1,95

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 16-01-2016 - Hallo Sanny,
    Afgelopen oktober hebben wij bij jouw diverse speeldoosjes gekocht...  lees meer
  • 27-09-2015 - Hoi Sanny,

    Afgelopen zaterdag heel toevallig langs geweest bij jou in...  lees meer
  • 08-04-2015 - Heel veel succes met de nieuwe winkel. Was in Exloo...  lees meer
Plaats een bericht

Garantie

Op ieder product dat je koopt bij De Duizendpoot heb je garantie op productie en fabricagefouten. De Duizendpoot houdt zich aan de officiële garantietermijnen die gesteld worden door leveranciers, importeurs en fabrikanten. Alle reparaties die binnen de garantietermijn moeten worden uitgevoerd zullen ook door de toeleveranciers van De Duizendpoot worden verricht.

Koop je bij De Duizendpoot een product dat binnen de gestelde garantie termijn een defect gaat vertonen, dan kun je bij ons aankloppen om het probleem op te lossen. Wij vinden dat ieder product, vrij moet zijn van fouten en dat je er veel plezier van behoort te hebben.

De Duizendpoot geeft garantie op de aangekochte artikelen. Deze garantie geldt niet in het geval er sprake is van slijtage en deze als normaal kan worden beschouwd en verder in de volgende gevallen: ondeskundig gebruik, opzet of grove onachtzaamheid, waterschade, bevriezing en verontreiniging.
Wij geven geen garantie op verloren items en onderdelen.
De toepasselijkheid van de garantie is ter beoordeling van De Duizendpoot. Wanneer je een product hebt ontvangen, dat gebreken vertoont, dien je dit binnen 24 uur na ontvangst aan ons kenbaar te maken. Dit kun je doen door te mailen naar : info@deduizendpoot.nl . De retour gezonden artikelen dienen in originele verpakking, degelijk verpakt en voldoende gefrankeerd  te worden teruggestuurd, vergezeld van (een kopie van) de factuur.


De Duizendpoot, t.a.v. klantenservice/garantie, Kloosterstraat 10 7631 GA Ootmarsum
Kosten Garantie:
Wanneer je een product voor garantie wilt claimen, zijn de kosten voor het verzenden in eerste instantie voor de klant. Wanneer de garantie wordt gehonoreerd zijn alle kosten die daaruit voortvloeien voor rekening van De Duizendpoot (zoals het verzenden naar distributeurs en retour-zending naar de klant).