Aanbieding

Dushi Vilten letter Z € 3,95 € 1,95

Nieuwsbrief

Meld u aan voor onze nieuwsbrief
Aanmelden

Gastenboek

  • 16-01-2016 - Hallo Sanny,
    Afgelopen oktober hebben wij bij jouw diverse speeldoosjes gekocht...  lees meer
  • 27-09-2015 - Hoi Sanny,

    Afgelopen zaterdag heel toevallig langs geweest bij jou in...  lees meer
  • 08-04-2015 - Heel veel succes met de nieuwe winkel. Was in Exloo...  lees meer
Plaats een bericht

Veel gestelde vragen

1. Kan ik een bestelling laten bezorgen op een ander adres dan het factuuradres?
In de bestelprocedure kun je kiezen voor een ander afleveradres. Je bestelling zal dan zonder factuur op dit adres worden afgeleverd.

2. Is het ook mogelijk om de producten op te halen? 

Ja, dit kan tijdens openingstijden van de winkel. Voor de zekerheid is het beter altijd even een mailtje sturen met de vraag, wanneer het pakketje gehaald kan worden.


4. Ik heb een bestelling geplaatst, maar geen bevestigingsmail gekregen.
Neem dan even contact met ons op, omschrijf je bestelling en wij gaan dan na of de bestelling wel is binnengekomen.

5. Ik woon buiten Nederland, kan ik dan ook bestellen?
Bestellingen kunnen vanuit de gehele wereld besteld en verzonden worden. Voor de juiste verzendkosten kun je het beste even contact met ons opnemen.

6. Welke kosten zijn er verbonden aan het inpakken van kadootjes?
Aan deze service zijn geen kosten verbonden! Mocht je van deze service gebruik willen maken, vermeld dit dan bij het kopje ‘opmerkingen’ in de bestelprocedure. In een enkel geval wordt het papier apart bijgeleverd, omdat het anders compleet verkreukeld aankomt op de plaats van bestemming.

7. Kunnen alle artikelen geruild worden?

Er zijn een paar uitzonderingen: Naamkettingen (deze worden speciaal voor de klant persoonlijk gemaakt) , Boeken (ivm lezen &terugsturen...já, ze bestaan echt deze mensen!) , Kaarten & Aanbiedingen.

8.Ik wil van een kortingscode en een kadobon gebruik maken, echter er is maar 1 mogelijkheid om een kortingscode in te voeren. Hoe kan ik toch gebruik maken van beide kortingscodes in 1 bestelling?
Voer tijdens de bestelling de kortingscode van je kadobon in en werk de bestelling verder af. Je ontvangt dan een bevestiging van je bestelling en een ordernummer. Vervolgens stuur je een mail naar De Duizendpoot en vermeld hierin je ordernummer, je bankgegevens
en de kortingscode en wij zorgen ervoor dat het bedrag zo spoedig mogelijk naar je bank- of girorekening wordt overgemaakt.

9.Wat is het Kamer van Koophandelnummer & BTWnummer?

KvKnr : 04035681. BTWnr: NL103587536B02

10.Wat zijn de IBAN- & BIC code van de Duizendpoot?

IBAN : NL72RABO 0318104245.   BIC : RABONL2U

 


Staat je eigen brandende vraag er niet in? Stuur dan gerust een mailtje naar De Duizendpoot en je krijgt zo spoedig mogelijk een reactie.